Thursday, January 12, 2012

MENCARI AGEN DROPSHIP(untuk wanita sahaja)

Anda dapat komisen 30-35%% drpd Retail Price,
Anda tak perlu modal,
Anda tak perlu banyak masa,
Anda tak perlu beli stok,
Anda tak perlu pos barang,
Anda tak perlu bayar utk menjadi agen...

Anda hanya perlu...
-register sebagai agen.
-akan dapat gambar produk
-publish di blog/fb/ atau tunjuk kat rakan2 office
-cari customer online atau offline
-terima byrn daripada customer
-bayar bakinya


Saya menyediakan program dropship kepada individu yang betul2 berminat ingin menambah pendapatan .Tidak memerlukan modal,tidak perlu pos barang atau beli stok..yang perlu hanya komitmen &kerajinan sahaja:)..kepada yang berminat atau ada kawan2 yg ingin berniaga online tanpa perlu modal, boleh add facebook saya 'daniabalqiscollections' atau add FB guna email daniabalqiscollections@yahoo.com.my :)

79 comments:

faraa azmy ♥ said...

sy berminat.. emailkan detail farahynazmy@yahoo.com

putri zuriena said...

hye. sy berminat. bole sy tau details untuk jd agen dropship? email sy pu3zuriena90@gmail.com

Suzana Jamil said...

As salam , berminat untuk jadi agen dropship..email sy sue.gems@gmail.com

^lurve_purple^ said...

hye, saya agak berminat untuk menjadi dropship agent, tapi saya langsung xder basic mengenai business ni.. kalau sudi, sila la beri tunjuk ajar.. ni email sy ariemadsa_lurvely@yahoo.com.. tq

Solehah Shamsuddin said...

ejen ni masih dibuka lagi ke? saya berminat sangat2. ini email sy : pinkgemstone90@gmail.com

Sharafina Mohd Yusoff said...

Sy berminat nk jd agent dropship..msh blh lg x? Ni email sy fiena_fei@yahoo.com. .

Keina Von R said...

saya berminat....emel kat sini ek

chroniclykeina@gmail.com

siti hamim said...

saya berminat email saya di ciksiti0505@yahoo.com..... :-)

Kim Eika said...

Saya berminat sangat. Email saya atierika_fazira@yahoo.com

Leesa Alliey said...

saya berminat emel sy shaliza_bali@yahoo.com

anis's said...

saya berminat email saya anis2079@gmail.com

Kiko said...

Saya berminat didaclossette@gmail.com

nur athirah mohammad said...

Sy nk jadi agent..boleh emailkan detail..teerah_92@yahoo.com

umi khalsom said...

saya berminat jd ejen.email pada saya mimiestima@yahoo.com

ieyra said...

sy berminat nak jadi agen . emailkan details ye . tq . sasakiryuji@rocketmail.com

Sara Manje said...

boleh emailkan detail untuk jadi agent dropship ni kepada saya.. tq... saramanje85@gmail.com

Noorshahida Kassim said...

sy berminat nak jadi agen. emailkan deatils ye, ty.
noorshahidacantek@yahoo.com

Mulan Jamilah said...

saya berminat jadi dropship,
email saya;mulanjamilah94@yahoo.com

FatinAliaHMS said...

Salam. Please email saya fatinhisamuddin2@gmail.com

the.bookworm. said...

saya berminat. qaniah_4islam@yahoo.com

the.bookworm. said...

saya berminat. please send details qaniah_4islam@yahoo.com. saya ada dua page fb yg menjual produk wanita. saya betul-betul berminat nak tambah pendapatan dan produk pasaran sedia ada di page saya. terima kasih :)

M3 said...

Assalamualaikum...

Saya berminat untuk menjadi agen dropship. Biz page saya ialah 'Modest Malaysian Muslimah'.

Email saya ialah modestmalaysianmuslimah@gmail.com

Terima kasih

Lene Shoppe said...

sya berminat nk jd dropship. sila email sy ladyfinger6@yahoo.com

siska said...

saya berminat untuk menjadi agen dropship. emel sy mikaowns@yahoo.com

sahira said...

sis...saya berminat untuk menjadi agent dropship...email saya
itawhamsuy_wati@yahoo.com

tyara anez tan said...

sy berminat nak jadi agent dropship.
emailkan detail cara nak jadi agent
ke masni_tan@yahoo.com

Fatehah Syed said...

salam. saya berminat untuuk menjadi ejen. tolong emailkan detail kepada saya. shazteha@yahoo.com.my

Fatehah Syed said...

salam. saya berminat untuk menjadi agent. emailkan detail kepada saya. shazteha@yahoo.com.my

Nurgaya Jusmate said...

saya juga berminat...mintak email kan di jusmate5.net@gmail.com
terima kasih ye

Cik As Jamu Susuk Dara said...
This comment has been removed by the author.
Cik As Jamu Susuk Dara said...

saya berminat.. boleh emailkan gambar n detail bag? danishdaniyal1013@gmail.com

Bibie Fred said...
This comment has been removed by the author.
Bibie Fred said...
This comment has been removed by the author.
Bibie Fred said...

Sy berminat untuk jadi agen dropship..my email estherbibie@yahoo.com

Myra Jamal said...

salam saya bminat, pls email sy myra_mya91@yahoo.com

Myra Jamal said...

saya bminat untuk mnjdi agent dropship, sila emailkn pda sy myra_mya91@yahoo.com

Norma Mahadi said...

saya berminat nak jd agen dropship email detail kpd saya ragaville@gmail.com

Norma Mahadi said...
This comment has been removed by the author.
Noor Syafiqa Md Desa Noor Syafiqa said...

Salam..saya berminat menjadi agen dropship..pls email detail kpda saya eriqasara@yahoo.com sangat2 berminat menambah pendapatan..tq

susanti nazara said...

saye berminat,sila pm detail nazarasusanti@gmail.com

Nur Alisya Qairina said...

Sy berminat . Please email detail :)

alisyaqairina@gmail.com

nur syita said...

saya berminat plez email nursyieta@gmail.com

diNyAa said...

sya brmnt...emailkn detal dinyaadinyaa@yahoo.com

diNyAa said...
This comment has been removed by the author.
Siti Faridzah NOr said...

sALAM.sy bermint utk jdi dropship.email pada buy.eshop@yahoo.com
tq

Fazilah Rahman said...

saya berminat untuk jd agen dropship boleh emailkn detail ke airu_azila@yahoo.com

♥cikredjambu♥ said...

Hai...saya berminat utk jd agent ..boleh email kn details ke cikredjambu@yahoo.com

tengku ain said...

hai sis..sya brminat untuk jadi agen dropship..mcm mne ye? email: tengkuaida89@yahoo.com

FlowerInTheDark said...

Hi sis..saya berminat utk jadi agen dropship. email saya baizuera@gmail.com

FlowerInTheDark said...

hi sis.sy berminat jadi agen dropship. email sy baizuera@gmail.com

FlowerInTheDark said...

sy berminat email sy baizuera@gmail.com

nadia hamid said...

nadiayna@yahoo.co.uk

ecah said...

abma93@gmail.com

Miera Zukey said...

berminat , miarakasturi@gmail.com

nurul nadia said...

sy berminat....boleh email detail kt sy...nurulnadia.saharudin@gmail.com

Ziera Diera said...

saya juga berminat...tlg email ke ct_ziera8485@yahoo.com

Dayang Norashyikin said...

salam hye..sya berminat nak jd agen ne.. leecastgirls@gmail.com
tq..

Dayang Norashyikin said...

pm sya leecastgirls@gmail.com
TQ

MENTARI JINGGA said...

pm saye....berminat utk dropship
nurul.izwani22@gmail.com

elly suhaily said...

berminat..email saya ellysuhaily65@gmail.com

elly suhaily said...
This comment has been removed by the author.
Mai Review said...

saya berminat (nurinani93@gmail.com)
018-2622752 (whatapp)

Weirdo said...

Berminat
weirdoonlineshop@gmail.com

paklah7688 said...

salam..
sis sy berminat utk jd agen dropship email sy ieka7688@yahoo.com

wani ramli said...

sy berminat.. email kt saya affan.qayyum.razali@Gmail.com

zahirah farhani said...

saya berminat emel sy zahirahfarhani3@gmail.com

siti norfadilah abdullah said...

saya berminat. Email : merpatiputeh99@yahoo.com

mohd noor hafiz said...

saya berminat...email: hafiez8114@gmail.com

ila azmil said...

sy berminat.. emailkan detail ilaazmil@gmail.com

Nurul Hasniza said...

sy berminat.emailkan detail shatzrinifia8387@yahoo.com.my

Nurul Hasniza said...

sy berminat..emailkan detail miaadib@gmail.com

Nedy Amini said...

Assalammualaikum , saya bermint menjadi dropship . Boleh hubungi saya di email: nedyamini95@gmail.com
Whatsapp: 014-3485436

Abdullah Ahmad said...

hai saye berminat nak jd agent dropship.. emailkan saye di abdullahmantie@gmail.com

Abdullah Ahmad said...

hai saye berminat nak jd agent dropship.. emailkan saye di abdullahmantie@gmail.com

LarryLyn YrrAlyN said...

Sy berminat... a_arlyne@yahoo.com

Masyitah Salleh said...

saya berminat..email sy 'mashibisnes@gmail.com'

ain nasuha said...

Still available ke? Saya berminat. Email ainnurnasuha12@gmail.com

Cynthia D. said...

still available?. sya berminat.emailkan detail jcyn84@gmail.com

Syahida Shafiai said...

Sy berminat.. Emel detail syahida6184@gmail.com